Dostava i povraćaj

Dostava i povraćaj proizvoda kupljenih preko našeg web shop-a odvija se na teritoriji Republike Srbije po Zakonu o zaštiti potrošača i određenoj proceduri.

Dostava i povraćaj robe i sredstava

Dostava i povraćaj naručenih proizvoda putem Web shop-a vrši se na adresi koju navedete prilikom prijave ili poručivanja. Po evidentiranju narudžbe vrši se provera uslova za izvršenje kupovine, a nakon toga naručena roba se isporučuje. Dostava se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije.

Na teritoriji Novog Sada isporuka je BESPLATNA za vrednosti preko 1.500,00 dinara. Ukoliko je vrednost kupovine manja od  1.500,00 dinara, roba se naplaćuje po važećem cenovniku kurirske službe Eko Kurir.

Na teritotiji Republike SRBIJE isporuka pošiljke je BESPLATNA za vrednosti preko  8.000,00 dinara . Ukoliko je vrednost kupovine manja od 8.000,00  dinara, roba se naplaćuje po važećem cenovniku kurirske službe Post Express.

Robu preuzimate u našoj prodavnici ako ste naveli lično preuzimanje, ili na adresi koju ste naveli za isporuku brzom poštom.

Dostava robe brzom poštom

Pošiljka stiže na naznačenu adresu u svako mesto u Srbiji gde je dostava moguća u roku za dostavu koji teče sledećeg dana od prijema porudžbine i iznosi 1-3 dana (ne računajući dane vikenda i praznika), zavisno od stanja lagera robe i udaljenosti lokacije za isporuku.

*Isporuke se vrše do ulaznih vrata u kuću ili zgradu ili do mesta dokle se najbliže može stići teretnim vozilom.

Ukoliko je naručeni proizvod bio na stanju, isti odmah šaljemo kurirskom službom Post Express koja pokriva celu teritoriju Republike Srbije. Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 9h do 19h, subotom od 9h do 13h. Poručena roba stiže u roku od 24h-72h (vikend se ne računa), na naznačenu adresu u svako mesto u Srbiji gde je dostava moguća, zavisnosti od lagera proizvoda i udaljenosti lokacije za isporuku.

Način preuzimanja pošiljke

Prilikom preuzimanja poručene robe potrebno je u prisustvu kurira pošiljku vizuelno pregledati i utvrditi da li postoje vidna oštećenja. Nakon saznanja da pošiljka spolja nije oštećena, možete je preuzeti i potpisati dostavnicu. Ako nakon raspakivanja pošiljke utvrdite da je naručeni proizvod neispravan, odmah nas obavestite kako bismo pravovremeno pristupili rešavanju problema.

Ukoliko pošiljka stigne oštećena, odmah kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, i zahtevajte da naprave zapisnik. Ako je transportna ambalaža značajno oštećena i posumnjate da je možda i proizvod oštećen, odbijte prijem pošiljke i o tome nas obavestite.

Cene, troškovi dostave i plaćanje

Sve cene na sajtu su iskazane u dinarima pri čemu je PDV uračunat u cenu. Cena isporuke (troškovi dostave) zavisi od težine pošiljke i iskazana je prilikom poručivanja. Troškovi isporuke se plaćaju kuriru zajedno sa računom za poručenu robu. Način plaćanja birate u poslednjem koraku procesa naručivanja. Proizvode koje želite da kupite možete platiti na sledeće načine:

  1. Pouzećem – plaćanjem iznosa sa porudžbenice prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši gotovinom na ruke kuriru.
  2. Uplatom putem opšte uplatnice na šalteru pošte ili bilo koje poslovne banke, ili e-bankingom. Uplata na šalteru vrši se nakon telefonske potvrde Vaše porudžbine. Uplaćuje se iznos sa predračuna koji dobijete od nas email-om.

Detaljne podatke koje je potrebno navesti na uplatnici dobijate putem emaila neposredno nakon telefonske potvrde porudžbine.

Po evidentiranju vaše uplate, proizvodi sa porudžbenice se pakuju i šalju na isporuku.

  1. Plaćanje preko računa vrši se direktnom uplatom na naš račun OTP banke, AIK banke ili Mobi banke uz odogvarajući poziv na broj.
    Uplatu možete izvršiti opštom uplatnicom u pošti ili banci, ili putem interneta ako imate internet pristup svom tekućem računu.
  2. Plaćanje platnim karticama koje podržavaju plaćanje preko Interneta: VISA, MasterCard, DinaCard, Maestro i American Express platne kartice.

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije (RSD).  Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Zaštita podataka o transakciji 

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u kriptovanoj formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica i Banka, pa se kompletni proces naplate obavlja na stranicama izabrane banke. Nijednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni nama.

Odustajanje od ugovora

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo da raskine ugovor o kupovini na daljinu. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili zamenu robe. Novac po ceni kupovine se vraća po prijemu robe, nakon što se utvrdi da je neoštećen i ispravan.

Trgovac je dužan da kupcu bez odlaganja vrati uplaćeni iznos, a najkasnije za 14 dana od dana prijema izjave o odustanku i proizvoda, i najkasnije u roku od 3 radna dana od isteka roka za utvrđivanje da li je proizvod vraćen ispravan i neoštećen, ili neispravan (oštećen).

Po prijemu izjave o odustajanju, pozivate kurirsku službu Post Expres koja će u roku od 24h – 72h preuzeti spornu robu na Vašoj kućnoj adresi. Ako istek roka za preuzimanje robe pada za vikend, neradne dane i za vreme državnih ili verskih praznika, rok za preuzimanje robe se produžava do prvog narednog radnog dana.

Nakon prijema proizvoda, utvrđujemo stanje proizvoda i, u slučaju njegovog oštećenja ili neispravnosti, kupca o tome obaveštavamo putem email-a (označenog u porudžbenici) u roku od 3 radna dana od dana predaje proizvoda kurirskoj službi.

U slučaju odustanka od ugovora, kupac je dužan da snosi troškove povraćaja robe i za ugovore na daljinu, ukoliko se roba, zbog svojih karakteristika, ne može vratiti poštom. Kupac odgovara isključivo za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica neadekvatnog rukovanja sa proizvodom (nepridržavanje odredbi originalnog uputstva za korišćenje i upotrebu proizvoda).

Ukoliko je oštećenje proizvoda nastalo krivicom kupca, odbija se vraćanje uplaćenih sredstava, a proizvod se vraća kupcu na njegov trošak. Kupac nije dužan da plati troškove vraćanja robe i novca samo kada se utvrdi da mu je dostavljen oštećen, neispravan ili pogrešan proizvod.

Reklamacije

Kupac ima pravo na reklamaciju koju može da izjavi na osnovu članova 52., 54., i 81. Zakona o zaštiti potrošača, radi ostvarivanja svojih prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešne cene i drugih grešaka. Prodavac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru, saglasno čl. 50.  Zakona o zaštiti potrošača kao i da odgovara za nesaobraznost isporučene robe.

Mi koristimo sve svoje resurse da artikle na ovom sajtu prikažemo sa ispravnom specifikacijom, fotografijama i cenama, ali ne možemo garantovati da su sve informacije o artiklima na našem sajtu apsolutno ispravne.

Garancija ne važi bez originalnog računa i u slučaju oštećenja proizvoda zbod nepravilne upotrebe. Za uvažene reklamacije, mi snosimo troškove transporta. Ukoliko želite da proverite status Vaše reklamacije to možete učiniti putem naše e-mail adrese rbafutoska50@gmail.com.

Podnošenje reklamacije

Reklamacije se mogu podneti isključivo u slučaju kada je isporučeni proizvod oštećen, nekompletan ili ne odgovara specifikaciji narudžbine. Kupac je dužan da prijavi reklamaciju u roku od 14 radnih dana od momenta prijema pošiljke. U obavezi ste da nas obavestite o neispravnosti pošiljke 24h od prijema putem mail-a rbafutoska50@gmail.com.

Reklamaciju možete prijaviti preko kontakt strane ovog sajta i to u sledećim slučajevima:

  • Dobili ste proizvod koji niste poručili, a nalazi se na računu
  • Dostavljeni proizvod niste poručili i ne nalazi se na računu
  • Niste dobili proizviod koji ste poručili, a nalazi se na računu
  • Stigao je proizvod koji ste poručili, ali je oštećen.

Ukoliko želite da uputite žalbu na neki proizvod, a nije nijedna nije gore naveden, molimo Vas da nas putem mail-a obavestite o tome. U pomenutim slučajevima najkasnije za osam dana, poslaćemo Vam informaciju o načinu rešavanja reklamacije (popravka, zamena, ili povraćaj novca) i oroblem rešavamo najkasnije u roku od 30 dana.

Za nesaobraznosti isporučene robe (Član 51. stav 1. Zakona o zaštiti potrošača) prodavac odgovara ako je postojala u času prelaska rizika na potrošača, bez obzira da li je za nju znao, ili je nastalu zbog nepravilnog pakovanja i slanja robe. Nema odgovorosti prodavca za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora potrošaču bilo poznato (ili mu je moglo biti poznato) da roba nije saobrazna ugovoru.

Nemogućnost potrošača da sa robom prodavcu dostavi originalnu ambalažu ne može biti uslov za nerešavanje reklamacije ili odbijanje otklanjanja nesaobraznosti. Zakonski rok za saobraznost robe je 2 godine. Nakon tog vremena odgovornost prelazi na kupca.

Reklamaciju možete izvršiti:

  • telefonom na broj: +381 (21) 533-445
  • lično u prodavnici u kojoj ste kupili proizvod
  • putem email-a: rbafutoska50@gmail.com

Ukoliko šaljete robu na reklamaciju kurirskom službom, u obavezi ste da robu adekvatno i bezbedno upakuje za slanje, po mogućnosti u originalnoj ambalaži. Trgovac nije odgovoran za oštećenja nastala usled neadekvatnog pakovanja robe i oštećenja u transportu prilikom vraćanja robe do mesta reklamacije. Tu odgovornost snosi kupac (potrošač).

Prodavac je dužan da:

  • potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija,
  • najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije,
  • isporuči robu koja je saobrazna ugovoru(Član 50. stav 1. Zakona o zaštiti potrošača). Pretpostavlja se da je isporučena roba saobrazna ugovoru ako odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak,
  • o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost,
  • reklamaciju evidentira u evidenciji primljenih reklamacija.
  • obavesti kupca o produženju dogovorenog roka za rešavanje reklamacija (što je moguće samo jednom iz objektivnih razloga).

Zamena robe

 Proizvod se može zameniti za drugi u zakonskom roku od 14 dana od dana prijema pošiljke, a nakon konsultacije sa nama i pod uslovom da nije oštećen i korišćen. Troškove zamene snosi kupac koji ne mora da navede razloge zamene. Za slučaj nepostojanja mogućnosti zamene proizvoda prodavac je dužan da kupcu vrati novac, a troškove vraćanja snosi kupac.

U slučajevima kada kupac želi da zameni proizvod koji je dobio kao pogrešan ili neipravan, ili je bilo odstupanja od specifikacije proizvoda navedene na sajtu, mi smo u obavezi da Vam zamenimo proizvod o našem trošku. Ukoliko kupljeni proizvod za koji se traži zamena ne postoji na stanju, prodavac je dužan da proizvod zameni za drugi po želji kupca, uz eventualnu doplatu ili vraćanje razlike u ceni.

Povraćaj sredstava

Povraćaj sredstava se vrši uplatom na tekući račun kupca. Kontaktirajte nas broj telefona +381 (21) 533-445, ili nam pošaljite email na e-adresu rbafutoska50@gmail.com u poruci navedite Vaš broj računa/otpremnice, JMBG (opciono) i broj Vašeg dinarskog tekućeg računa.

Kada dostavite potrebne podatke, biće Vam dostavljena dokumentacija za povraćaj sredstava na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom porudžbine. Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun. Nije moguće slati novac po kuriru.

U slučaju vraćanja novca kupcu koji je izvršio plaćanje platnom karticom, (delimično ili u celini), banka će na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Kupac ne može samoinicijativno bez konsultacije sa prodavcem da zameni proizvod, zahteva novac u maloprodajnom objektu, ili da šalje robu nazad na adresu navedenu na računu/otpremnici. Svaki takav paket biće ponovo vraćen pošiljaocu o njegovom trošku.

Završna odredba

Kompletan sadržaj ove stranice je sastavni deo naših „Uslova korišćenja“ i kao takvog u tom kontekstu ga treba tumačiti i koristiti.

Vaša biljna apoteka „ORGANIC“

Pouzdana dostava

Beplatna dostava za kupovinu preko 8000 rsd

Sigurno plaćanje

Platite kuriru pouzećem prilikom preuzimanja robe

100% zadovoljstvo

Grantujemo za kvalitet proizvoda i usluga

Online podrška

Pitajte nas putem emaila bilo kada 24/7